Puzzel här , Hej på er kära läsare

Idag var jag med Matte och Trixi till Solna.
Trixi skulle bo där några dagar och jag fick följa med.
Men det hände nåt jättekonstigt idag.
Tant Anna var jättetrevlig.
Men Farbror Stefan, ja han tycker inte om katter.  :shock:
Utan bara hundar.
Jättekonstig människa.
Han studsade så fort jag bara rörde mig.
Och inte fick jag vara i vardagsrummet.
Jag TÄNKTE faktiskt inte klösa på soffan.
Bara klättra.
Men dom hade ju inga klösträd juh.
Då MÅSTE jag ju klättra i soffan.  *suck*
Men till slut tog jag fram min ragdolliga list.
Jag visade hur en snäll katt kan vara.
Speciellt en raggis dådå.  *ler*
Kolla


Matte är sååå nöjd över mig.  :grin:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0