Söderhamn, Kallvatten, Kattbad, The

Idag har jag varit i Söderhamn.
Kvart över sex skulle jag stå utanför och vänta på Sandra.
Klockan 06.00 vaknade jag.    INTE bra !
På exakt 13 minuter så borstade jag tänderna, drog en borste genom håret (detta samtidigt) gav kissarna och vovve mat, hackade kycklingvinge till Lillan och kissade Trixi. Dock kissade Trixi ute och Lillans kycklingvinge hackades inne.   Alltså inte samtidigt då.    WOW ialla fall.
Inte en morgon man vill ha varje dag dock.
Vi var i Söderhamn cirka halv nio.  Japp, den bilen går fortare än tåget.   *ler*  Men det var bossen som körde. Inte jag.
Hade möten och jobbade och hem igen klockan 13.50.
Snabb och intensiv dag.
Han dock träffa goa Sanna en ALLDELES för kort stund.  :-(
En helg med Lillan nästa gång Sanna.  Jag lovar.

Väl hemma hade jag tänkt att bada Nike nu när jag kört en liten powernap.
FAST, jag har inget varmvatten.  :-(
Dom skulle satt på det klockan sex igen, men nån verkar ha glömt att vrida på varmvattenkranen.
Lika glad för det är nog Nike.   *ler*
Nu sitter jag i soffan med en kopp te istället.
Eftersom både Oliver, Lillan och Vitöra ska badas den här veckan, kommer Nike få vänta till nästa vecka.
Tror inte hon kommer gråta allt för mycket över det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0