Norge är ett fint land

Och nu är nästa projekt att komma med på utställningen i GjØvik, MjØskatten i Norge.
Puzzel fick inte godkända titrar och nu har jag landat efter chockbeskedet igår.
MEN, Vitöra kommer iallafall att ställas och nu kan jag kamma järnet på Puzzel.  *ler brett*
Känns som om fällningen är på G nämligen.
Vitöras strån håller vi hårt i.  Han har tappat en hel del av sin fina krage och svans tyvärr.
Men men.......... det kommer att lösa sig. Han har sjukt mycket päls iallafall den katten.
Och enligt Åsa så, som har ställt en hel del i östländerna, så kan det bli antingen flipp eller flopp för honom.
KAN vara så att dom inte riktigt förstår hur snygg han är.   *skratt*

I eftermiddag kommer besked på det andra inlägget jag har om "Jag har hittat det jag vill ha"
MEN, jag måste dock dementera att det är INTE nån katt.
Har förstått att det finns en hel del som har trott det.
Sorry !
Inte min mening att försöka luras eller nåt.

pst............. En riktig objektsbeskrivning kommer att komma på Puzzel inför hennes 1årsdag på onsdag.  Puzzel kommer ju att fira sin dag hemma, men däremot är ju inte JAG hemma då tyvärr. dst.......

Kommentarer
Postat av: Åsa

Är sjukt nyfiken på vad du har hittat... ;o))

2009-04-24 @ 14:46:24
URL: http://www.hallonglantans.se
Postat av: Ligans Talesman

Snart snart............

2009-04-24 @ 19:41:17
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0