På väg för att fika

 Ibland får Matte för sig att Princessans 4tassar är till för att gå på.
´Förklarar för Princessan att när man har sele och koppel på sig betyder det att man ska gå själv.
INTE hänga över Mattes axel och bli buren.
HUNDEN går ju själv.
Nå, Princessan har inte riktigt samma åsikter om saken.
- Matte, NU har jag fått nog av att gå.
- Jag sitter här till du bär mig !
- Jag ska ju på utställning i helgen och får faktiskt inte smutsa ner mig.


- Sådär, det var mycket bättre.
- Nu kan vi åka.

Kommentarer
Postat av: Sol & Måne

Meeen varför ska man gå när man har en tvåbent slav som kan göra det åt en ler

2009-04-04 @ 16:38:55
URL: http://blogg.passagen.se/zol-mone/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0