Puzzel 1år den 29april

STORT STORT Grattis älskade goa underbara Puzzel !


En liten bildkavalkad

Pappa "Yannis"
Europachampion, IDP*Cinax´LL Yanis 


Och

Mamma "Fanny"
Europa Champion, (N)Reliance´s Angelic Zinfandel


Hela syskonskaran


Puzzel 3veckor
Här i min famn, där hon låg trygg och nöjd.


4veckor och redan en liten Princessa.
Men hon visar tidigt att hon också är en "Tuff brud i lyxförpackning"


5veckor och lever redan upp till Lill-Mattes "söööööööööööööt"


8veckor och ute på framsidan för första gången.


- Hej kompis.
- Vi ska bo ihop du och jag.


- Som hund och katt ?
- Absolut inte, utan kompisar


11veckor och en dröm
Redan såhär tidigt ser man "Puzzel"


Farbror Oliver och Puzzel
Oliver tog Puzzlan under sina vingars beskydd
- Puzz Farbror Oliver.
- Jag älskar dig.


Puzzel har hängt med nästan överallt dit jag åkt.
Här är vi och handlar på Granngården.


Och här är vi på Arlanda och väntar på att Lill-Matte ska komma.


En obeskrivlig kärlek




Söt söt sööööööööööööööööööt


och
Snygg snygg snyyyyyyyyyyygg

Fotograf Erica Osterman

Men även cooool


Uteliv


Liten har blivit stor.




Jag önskar så att jag var hemma hos dig idag.
Eller ännu hellre att du var med MIG.
Men nu är Lill-Matte hemma och tar hand om dig.
Det vet jag.
Puss igen älskade Puzzel !  
Jag längtar redan efter dig innan jag ens har åkt.

Kommentarer
Postat av: Tre katter

Underbara bilder på vackra Puzzel!!

Massor med nosbuffar från oss!

//Zeke, Texas & Hajen

2009-04-29 @ 10:28:05
URL: http://3katter.blogspot.com
Postat av: Sandra, Buffe & Vinnie

Grattis vackraste Puzzlan på 1-årsdagen. Du blir bara vackrare o vackrare! O wow vilken päls du har, ingen dålig krage o svans! Bilderna på dig o Trixie när du var liten plutt var ju hur söta som helst, så man smälter.



Nospuss o Kramar från oss

o fastän det är din dag vill vi också önska matte & Vitöra lycka till på utställningarna!

2009-04-29 @ 14:33:17
URL: http://nosbuffaren.blogspot.com
Postat av: Sanna å C/o

Grattis på din stora dag tjejen!



Kramar från oss i Söderhamn

2009-04-30 @ 10:44:19
URL: http://www.skogisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0