Tröstshopping idag

Tänk vad underbart det är att springa runt i affärer utan att trängas.
Utan att behöva trängas och köa i kassor.
Eller slåss med folk framför just den hyllan som DU ska titta i.
1 dag före löning är helt klart bäst !

Nå, vad handlade jag och vilka/en affärer gick jag till ?

Jo, jag var till min favvoskoaffär på Outlet i Barkarby.


Jag köpte ett par vårskor.




Och ett par sommarskor.
 

SEN, var jag in i en affär som jag inte trodde jag skulle handla i på länge än.
BABYLAND
OCH, jag gick förbi massor av grejer jag hade kunnat handla åt Levina.
Det du Marie.   *ler brett*
Nå, VAD gjorde jag nu i en affär som Babyland ??
Jo, jag handlade en sån här.
Hoppas den håller värmen bra nu då.


Jag letade också baden-baden men hittade ingen jag ville ha.
Jag vill ha en som man kan sova i också på sommaren och som har en tjockmadrass.
Tipsa gärna om nåt bra ställe.

Kommentarer
Postat av: brollekatt

Snygga inköp! Barkarby Outlet min favvo!!!!

Termosen är jättebra, jag har den i samma färg!

Kram från en annan som gillar shopping!!!!!

2009-04-23 @ 22:14:21
URL: http://brollekatts.blogspot.com
Postat av: Ligans Talesman

Kanon !

2009-04-24 @ 19:40:52
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0