1down 8to go or 1down 10to go

Vitöra tog sitt första CAPS idag.
Första certet på väg mot Supreme Premier.
Det är en lång väg kvar, men han har hittills tagit 13cert och med lite tur så har han nu "bara" 8kvar.
Men som sagt, det är en rejäl bit kvar.
ALLT hänger på om han faktiskt tar ett cert på WW.
Ja bland annat.
Även resten ska ju gå i mål men WW känns extremt osäkert.
Tar han inte certet där så får vi ta 11cert istället.
Jaja...... det ordnar sig.
Han knep även NOM:et i hård konkurrens idag.
Det är hans 8e raka NOM och 10 totalt.
Jag är så otroligt stolt och glad över min underbara fina ljuvliga skogiskille.
Jag kan inte nog tacka Marie för att han till slut hamnade hos mig och förmånen jag har att bo ihop med denna encelliga varelse.
Han gör mig galen vissa nätter när han bedyrar sin kärlek inte bara en eller två gånger utan gärna uppåt tre gånger per natt.
Med tre sådana kärleksnätter på raken så börjar man känna sig som en urlakad småbarnsmamma.  *skratt*
Men jag förlåter honom alltid när han med sin ljuvliga uppsyn tittar på mig och säger "vräää vräääää"
Älskade Vitöra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0