2down 7go or 2down and 9to go - Vitöra Vitöra Vitöra


Vitöra tog sitt andra CAPS och 11e NOM idag.
Älsklingsgubben *love*
Han var så duktig och skötte sig så fint hela dagen.
Sov, pratade lite och gosade i buren.
Träffade också Maja som äger S*Jamaloss Dennis Dukat  vilket är Vitöras pappa.
Det var såååå trevligt att träffa dig Mika !
Och DESSUTOM få dela min enorma glädje och översvämmande stolta hjärta för Vitöra.
VEM om inte DU är en ypperlig stand-in för Marie och förstår verkligen vad det handlar om.
Marie befinner sig i sin stuga i Älvdalen tillsammans med M och L och kissarna.
Jag är fullständigt färdig nu och kommer troligen snart att somna sittandes.
Men jag åkte till Solna och hämtade Trixi och sedan direkt ut till landet.
Nu skuttar alla kissarna runt här som om dom inte varit här på flera år.
Oliver drog järnet upp i ett träd av lycka.
Bandit som varit kvar här ute kom genast så fort jag parkerat bilen.
Troligen blir vi kvar veckan som kommer.
Vitöra du är bäst !




CCC nästa :-)

Kommentarer
Postat av: Sol & Måne

Grattis! Vad duktig du har varit Vitöra. Men så är du ju en riktig snygging också :-)

2009-08-04 @ 18:50:22
URL: http://zol-mone.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0