3down 6 go or 3down and 8to go - WhiteEar WhiteEar WhiteEar

Idag tog vi cert nummer 3 och knep även en BIV.
Jätteglad för den.
Han slogs mot 1 katt i klass 2 och en katt i klass 4.
Och har man kommit så långt så är det inga dåliga katter liksom.
Ingen NOM idag dock.
Kommentar från UrMatte Marie när jag skrev om BIV och Cert.
"Men det är inte illa det. Tror att någon blivit bortskämd"
Va ??
Jag ??
Tja, kanske liiiiite då.    *skratt*
Men det var oerhört skönt att sitta i lugn och ro och bara njuta av alla fina kissar i panelen.

Vill passa på att gratta SANDRA för otroligt fint resultat idag !!!
STORT Grattis vännen !
Och grattis även till Zammy som jag pillade lite på för att få fin.
Han skötte sig utmärkt och var så duktig.

Och ett jätteSTORT tack till Maja för en underbart trevlig dag igen.
Maja har fött upp Vitöras pappa S*Jamaloss Dennis Dukat som jag skrivit om förut.

Jag är iallafall otroligt nöjd med dagen och jätteglad över BIVen.
SJÄLVKLART även certet.
Hoppas få en bild eller två av Juha.  *blink blink*

Kommentarer
Postat av: Maja

Häpp! Ett minne + ett minne = hmmm? Nåväl, vad är väl att komma ihåg? ;) Säkert en värdslig sak =0

Tack för en trevlig lördag, med hjärngympa, träning av muskler kring smilbanden och en som vanligt tjusig och cool vitöra! Kram från farmor vitöra och en imponerad uppfödare till pappakatt!

2009-08-23 @ 13:07:15
Postat av: Henrietta

Stort grattis till lördagens resultat!

2009-08-23 @ 15:03:28
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0