Nu är vi klara - Now are we ready

Mot helgens, hoppas vi, cert.
Förhoppningsvis nummer 3 och 4 i ordningen i jakten.
Tröjan är packad.
Den speciella. 

ENG: Towards weekend's cert we hope.
Hopefully number 3 and 4 of the scheme in the hunt.
The sweater is packed

The special one.

- Efter misshandeln du utsatt mig för tänker jag INTE vara med på bild.  
- Zammy, jag förstår dig så väl. 
- Vi ses imorrn.

- After the beating you exposed me for I will NOT be in the picture.
- Zammy, I understand you so well
.
- See you tomorrow.


- Okej, ta ett kort då.
- Jag ska rätta till anletsdragen.
- Bra såhär ??  

- Okey, just a minute.
- I will correct my face.
- What do you think ?



- Flåååt Matte, jag kan inte vara arg på dig. 
- Kom så gosar vi.

- Sorry Mate, I can't be mad at you.
- Come on and chill out.


Kommentarer
Postat av: Sandra & Vinnie

Vi håller tummarna o kommer vara där o heja imorrn, Vi kan väl vara varandras hejaklack imorrn så går det säkert jättebra!



Vi hoppas ju också på två cert inför Norgeresan.



Kram Sandra & Vinnie

2009-08-21 @ 21:34:03
URL: http://nosbuffaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0