WhiteEar preparation

Vitöra förbereds för bedömning.
WhiteEar prepared for judgement.


-
Jag ser en lock här.
- Den måste kammas bort.
- I se a lid here.
- It must be cumbed.


- Stilla stilla nu.
- Still still now.


- Oj oj oj


- Mycket hårt jobb är det.
- A lot of hard work is it.


- MATTE, jag ÄR snygg !
- Jag är ju KUNGEN juh !
- Mate, I AM handsome !
- I'm the KING you know.

Jag tror det ska föreställa en matt high five.
I think it is a high five.   *smile*

Fotograf Juha Routsalainen


Kommentarer
Postat av: Tre katter

Vad söta hans trampdynor är!!!♥

Matte är också tuff i sitt röda hår! :)



Tasskram

//Tre katter

2009-08-06 @ 11:49:24
URL: http://3katter.blogspot.com
Postat av: Ligans Talesman

Både Vitöra och Matte tackar.

Hans trampdynor är urläckra.

Gosiga och snyggt med det svarta i det vita.

ler stolt

2009-08-06 @ 12:37:18
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0