Får inte får inte får inte

Men gud så svårt det är.
Hittar så många roliga och bra saker att handla.
Det är billigare när jag håller mig hemma framför bolådan.
FAST, det är dock inte helt och hållet sant, för det finns ju ett helt INTERNET att handla på.
Surfade runt på både Blocket och Tradera igår.
Sen har jag ju i vanlig ordning glömt att jag handlat vissa saker.
Men jag lovar Marie, jag HAR inte handlat allt jag tittat på.
Och BARA braha-saker som är nödvändiga för Levinas uppväxt, utbildning och livskvalite.
Sådeså...... 

Kommentarer
Postat av: Marie

Liiiite oroande att det var plural där på sakER....



Men du är såååå duktig och har hållt dig väldigt bra hittills, duktig gumman!!

2009-12-20 @ 09:06:37
Postat av: Ligans Talesman

Inte ska du oroa dig för det inte.

Du vet ju att jag är invandrat från Greklant.

Så det är inte flera saken utan bara en saket.

:-)

2009-12-20 @ 09:33:57
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Lilla skutt och Jansson

Vi föreslår trumset, flöjt, visselpipor. Allt för att föräldrarna ska veta när och om de börjar få hörselnedsättning..

2009-12-20 @ 13:17:02
Postat av: Ligans Talesman

Ska lägga det på minnet till hennes födelsedag i maj. skratt

2009-12-20 @ 13:41:51
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0