Gästerna

Ja, det som Ligan tycker ser ut som Aliens är bara Kotten och Lennon.
Sen har vi även besök av docksöta Smilla med.
Här kommer dom.
Kotten






Lennon


Kotten och Lennon


Docksöta Smilla och Johanna




Sen provade vi en Kitty Show på dom.
MYCKET spännande.




Nopp, jag skämmer inte alls bort dom Lillemor. 
Han var ju hungrig och glass är gott hälsar han.


Under April 2009 hittar ni lite fler inlägg från förra gången dom var här.
Bland annat när docksöta Smilla hällde ut en halv påse med vitt pulver i mitt kök.
Här är ett tidigare inlägg också.
http://ligans.blogg.se/2009/april/11katter-och-1-hund-i-en-lagenhet.html

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Endast det bästa pensionatet är gott nog för mina pälsklingar ;-)

Men jag är besviken, jag sa ju tydligt åt dem innan jag åkte vilket träd de skulle ligga mest i ...

2009-12-26 @ 23:52:13
Postat av: Ligans Talesman

Ingen fara Lillemor. Din Princessa ligger med förkärlek i det svindyra tyskträdet. Längst upp.

Hon är så duktig. Killarna gillar elementsängarna mycket och tar dom med sig hem säger dom.

2009-12-27 @ 10:27:14
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Lilla Skutt och Janssons matte

Jättehärliga gäster du har.

2009-12-27 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0