Jag är inte klok

Nej, jag vet att det inte är nån direkt nyhet för nån.  *ler*
Åsa har varit här och fotat bebbarna idag.
Sitter just nu och väntar på att jullådeköparen ska komma.
Har äntligen blivit av med min jullåda.
Tänk vad ni gått miste om.
En hel jullåda full med en eh Bandit och dessutom en massa kulor och grejjer.
*ler*
Skyll er själva då.


Nå, jag sitter i vanlig ordning här vid bolådan.
Har satt på några ägg att koka och surfar runt lite.
Kikar in på SNRFsidan för att se om det kan vara nåt.
Tja..... har väl inte nåt direkt till övers för dom men men.....
Har redan utställningsabstinens.
Sa ju att jag inte var klok.
Kunde ju kanske vara värt att köra Vitöra ett varv där kanske.
Men med tanke på deras alla 6utställningar på ett år så lär det ta 10år innan han kommer nånstans.
Kommentaren från kära uppfödare och vän Marie var
- Vart tog hans pension vägen ???
- Eh, alltså, han har ju semester nu juh.  *ler brett*
Det ANDRA hon sa ska jag låta bli att skriva.  *fniss*
Sorry IDP.
Ja, förutom det så har jag radion på och upptäcker cirka 45minuter senare att jag sitter och lyssnar på finska nyheter.   *suck*
Jag BORDE ju egentligen ge mig ut och handla lite julklappar.
Men hallå.... det är ju faktiskt flera dagar kvar till julafton juh.
En julklapp fixade jag dessutom via blocket idag.
Tjänade 500kr så det var helt kanon.
Måste sätta mig och fundera ut resten.
Skrev lite häromdagen, men fick inte ner allt.
Ska bara få till logistiken runt handling av julklappar och dessutom få tid för utlämning av en del av dom och dessutom fira Marias födelsedag den 23e.
Nåja, det blir säkert kanon.
Dygnet har ju 24timmar.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Hade jag vetat att Bandit ingått i lådköpet hade jag hört av mig direkt :)



Den nyfikna kärringen i mig tar nu över befälet och frågar... Var är utställningsresultaten?????

Hoppas det inte gick dåligt så att du förträngt dem.

2009-12-19 @ 13:39:57
Postat av: Ligans Talesman

Det kommer om en stund. Lovar ler

2009-12-19 @ 16:20:34
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0