Rudolf med röda mulen, eller Prinsen med röda öronen

Han ser fortfarande ut som ett stopptecken.
Kliar sig inte lika mycket som förut dock, vilket känns skönt.
Just nu har han och övriga Ligan gått enbart på JW.
Dom sista dagarna har dom dock också fått kycklingvingar.
Han reagerar inte nämnvärt mer på det.
När veterinären öppnar ska jag prova ett rent dietfoder troligen.
Vi får se.
Har idag tagit kontakt med Annalena Nyström igen för konsultation.
Just nu så får han metacam en gång per dag och sedan smörjer jag öronen med ringblommesalva som jag fick tips om av Ann på The maine club forumet.
Det är riktigt jobbigt det här och nån mer utställing är inte aktuell just nu förrän jag fått fason på det här.
Hade tänkt anmäla till SK, men det får bero så länge.

Jag har självklart varit i kontakt med veterinär om nu nån undrar. Jag har också läst på en hel del av den info som finns och att ta en massa prover känns inte just nu så aktuellt då det sällan ger rätt eller ens några utslag.
Därför provar jag i första hand med Annalena just nu, så får vi se sen hur jag går vidare.

Det som är extremt jobbigt är att jag har kattungarna som snart ska äta mat och då RC babycat.
Just RC kommer jag definitivt inte ge något mer illafall.
Men detta gör att dom kommer få bli isolerade mer än nu.
Men jag kan inte göra så mycket annat.
Prinsens väl och ve går före det mesta och sen får man ägna all tid man kan till att vara hos kattungarna och ställa undan deras mat så vi kan umgås i lugn och ro.

Om nån har några vidare tips och råd så tas dom tacksamt omhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0