Vovvar och Kisse i Skokloster

Som jag skrev om i ett tidigare inlägg så var vi i Skokloster häromdagen.
Här är värdinnan själv Janet.
En gång i tiden min hund och barnvakt.
Idag min vän tillsammans med sin Ane (som dock inte fastnade på bild den här gången) och alla vovvarna plus Tuff.


Puss
Visst saknar jag Trixi nåt enormt när jag är härute.


Mysse och Arwen i hundgården.
Sötnosarna


Sheila myser i hundbädden


Sen har vi då damen som styr det här hushållet med järntass.
Vare sig det är 4 eller 2benta.
TUFF
Här ligger hon tätt tryckt intill elementet.
När jag kom så var hon alldeles varm i pälsen.
Hon har ju kanontjock päls så det borde bli varmt men inte Tuff inte.




Men släpp maten då !!


- Suck, vad man ska hålla på för att få mat.


Ett stycke golden retriever igen.
Sötnos


Maria gosar och ville bosätta sig i Skokloster.
Vi hann inte mer än hem förrän hon frågade när vi skulle tillbaka igen.


- Bandit, du får passa dig.
- Det finns fler som kan ge Onda ögat.

Kommentarer
Postat av: Wikki

Gott Nytt År, kompisar!

TassKram Wikki & Nova

2009-12-31 @ 19:49:38
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0