Trixi har fått lite nya saker

Hon måste ju få några "Välkommen hem" presenter tänkte jag.
Speciellt som jag just kastat hennes älsklingsfotölj. 
SÅ, jag har köpt en jättestor tjock fleecepläd åt henne.
FULL med tassar.
Jag som AVSKYR tassar nuförtiden på saker.
Men vad gör man inte för sin snart 10-åriga dam.   *ler*
Tengel provar den just nu för att se att den har rätt liggkomfort.


Sen fick hon ett nytt läderkoppel också.
Inte för att jag direkt behöver nåt.
Jag använder ju aldrig koppel på henne.
Men jag har inget hemma längre av nån anledning och Grete och Melisa måste ju ha nåt när DOM är ute med henne.
Kopplet är svart och mjukt och fint.


Till sist köpte jag lite BARF åt henne med.  I hambugerform. Rätt coolt. Och väldigt praktiskt dessutom.
Hon ska få det i fortsättningen. Det är bra för både päls och hela henne.


Välkommen hem Trixi !
Imorrn kommer du.
Puzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehee sntygt läderkoppel till Trixi, ju man maste ha den med sig när man går ut med hunden för säkerhetsskull men med Trixi behöver man den aldrig.

Har haft den alltid med mig, men alltid bara i min väska ;))) för Trixi är ju världest snälalste Golden tjej så man behöver faktiskt ingen koppel till henne ;)



Fan vad jag har saknat henne, så darför hon komm hem så sent idag ;)))



Kram... Melisa

2009-02-10 @ 22:30:54
Postat av: Ligans Talesman

Har inte hunnit skriva till dig ännu.

Jisses vilken promenad ni tog. ler

Fast ni har säkert fikat och gosat massor hela dagen med.

Ja, hon är snällaste hunden i 4tassar.

Nu är hon hemma iallafall Melisa.

Massor med kram och tack för att du finns !

2009-02-10 @ 22:53:40
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0