Upplevelser

Detta har verkligen blivit en jättegrej. Sökte på nätet på det ordet pga en person som just ska sluta.
Och det finns ett helt gäng med länkar till företag som har detta som sitt "mission" för oss "vanliga" människor.
Och man blir ju helt sjuk över allt roligt man kan göra.  Jag vill ju simma med delfiner. Nu finns det tyvärr inget ställe i Sverige där man får göra det. Inte simma på riktigt alltså. På Kolmården får man sitta på kanten. Jag tror självklart att det är en jätteupplevelse bara det. Men men................ *ler*

DOCK, hittade jag en urhäftig grej. Man kan dyka med hajar. Detta sker på Kolmården.
Finns bara en liten liten hake med det hela.  Man måste självklart ha dykcertifikat.  :-(
Och det har ju självklart inte jag.   *snyft*
Dyka med hajar
Hajdykning upplevelse

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Ha,ha ja är lika feg här.

Skulle jag ALDRIG våga.

Kram.

2009-02-04 @ 13:43:36
URL: http://wermdos.com
Postat av: hanna

Att du ens tänker tanken!!! Ryser...

2009-02-04 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0