Anmälan till skolor är nu gjord

I förra veckan gjorde jag ett engelskatest för att se vilken grupp jag skulle gå i.
Det gick bra och jag ska köra en Engelska B1konversation.  Den kommer även att innehålla en del skrivande vilket jag tycker ska bli roligt.  Jag gillar ju att skriva och det är nyttigt för stavningen att skriva också.
Sen har jag anmält mig till Engelska B för att läsa en hel del grammatik och få ord.
Får se om jag kommer med på den dock. 
ABF har även en grammatikkurs på två tillfällen på cirka 2.5 timmar som jag anmält mig till.
Tänkte att det kunde vara bra att fräscha upp sin grammatik lite inför kursstarten.
Matte har jag också anmält till nu och den börjar isådanafall den 9februari.
Dessvärre krockar det lite där men men................
Får hoppas det löser sig.  Matten är ju på distans. Likaså Engelska B kursen men man ska ju vara med på första träffen i skolan.  Jaja........... det löser sig.

Kommentarer
Postat av: hanna

Blir säkert jätte bra!

2009-01-19 @ 06:40:26
Postat av: Ing-Marie

Tycker du är så himla duktig.

Imponerande :-)

2009-01-19 @ 10:22:10
URL: http://wermdos.com
Postat av: Ligans talesman

Tack ! Men huga. Grammatiken börjar imorrn!? frust

2009-01-19 @ 11:24:09
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0