Hur svårt kan de vara ??

Att montera ihop en motionscykel ?
Har hållt på till och från sedan klockan 14 nu.
*suck*
Vitöra har gjort sitt bästa hela dagen för att "hjälpa" till.
Lekt med skruvarna
Legat på bruksanvisningen
Pussat mig när skruven just var på väg att "ta skruv" i hålet
Pratat högljutt och kastat sig mot min rygg
Ja, riktigt hjälpsam och gosig har han varit idag.
Uppenbarligen överlycklig över att Matte ägnat hela dagen åt honom.
*frust*
Men men................ nu står den där iallafall.
TROTS Vitöra.  *ler*

Och ställer man in sin vikt och längd och ålder så visar den även BMI och hur mycket för kort jag är.
*hrmf*
Det var bättre innan jag ställde in allt det där.
För då hade jag 20 i BMI och en fettmassa eller vad det heter på 15.
hehe jaja


Nu ska jag åka iväg och hämta lite kattmat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det kul med hjälpsamma små vänner! Ska du med på forumfika på stan i morgon, så att du blir lite kortare? Centralen 16.00

2009-01-28 @ 19:42:41
Postat av: Sol & Måne

Hihi, vilken tur att du fick hjälp med monteringen av Vitöra. Det gick säkert mycket fortare att få ihop den då ler Här får vi dessutom hjälp med själva motionerandet. Så fort vi sätter på vårt "springband" kommer Z springande och ska gå på bandet. Så kan man lugnt sätta sig brevid och titta på. Perfekt.

2009-01-28 @ 20:03:38
URL: http://blogg.passagen.se/zol-mone/
Postat av: Ligans Talesman

Oj är det fika på stan ?

Har jag helt missat.

Kan inte tyvärr. :-(

Har lovat att åka till barnens farmor och farfar igen. En annan gång.

2009-01-28 @ 20:07:07
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

hahahhahah Jag tror inte att Ligan hjälper till med min motion. Däremot har Vitöra självklart ätit sönder handtaget på min crosstrainer. :-(

Sabla kattskrälle. Nu hänger det en tröja över så han inte kommer åt det.

2009-01-28 @ 20:08:23
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0