SchackLigan i farten igen

- Hej Bandit, vad gör du ?


- Jag har just hittat Mattes förråd av Mjau som hon försöker gömma längst uppe i det där skåpet.


- Okej, det här är planen.
- Jag plockar ner burkarna och du tar emot dom och gömmer dom.


- Okej, jag är på.


- Men vi måste skynda oss innan Matte kommer.
- Hon gillar inte när jag är i skåpen.


- Kolla, jag hittade sockerskålen Vitöra.


- Jag får försöka sträcka mig efter den.


- Jag passar på att kika här under också, när jag ändå är här.


- Sen plockar jag med mig några kakor från kakfatet innan jag hoppar ner.


- Nu kommer jag ner Vitöra.
- Bra Bandit för jag hör Matte nu.


Kommentarer
Postat av: Karin

Härliga schackligan! Vilka underhållande killar! :-)

2009-01-13 @ 21:09:24
URL: http://www.mollyochgrabbarna.se
Postat av: Ligans Talesman

ler Man har ALDRIG långsamt här hemma.

2009-01-13 @ 22:10:25
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Månkan

Vilka grabbar, de kan få komma hit och städa i mina skåp!

2009-01-13 @ 22:48:10
Postat av: hanna

Hmmm behöver också någon som gör i ordning mina

skåp...kan de fixa klädskåpen tro? ;)

2009-01-15 @ 08:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0