Heja på Vitöra på lördag - Go for WhiteEar on Saturday

På lördag ställer vi för att Vitöra ska ta sin GIP-titel (Grand International Premier).
Det är min hemmaklubb och självklart betyder det lite extra att ta en så pass stor titel "hemma".
Min kära älskade uppfödare befinner sig i Älvdalen ??!!
Ja, jag vet, varför ??    *skratt*
Så vi skulle bli jätteglada för lite extra hejarop.

ENGOn Saturday, I hope WhiteEar take the GIP title (Grand International Premier).
It is my home club and of course it means a little extra to take such a big title "home"
.
My dear beloved breeders are in Älvdalen?!
Yes, I know, why? * laughter *
So we would be very pleased for a little extra CHEERING.
:pokal::pokal:


Kommentarer
Postat av: Uppfödaren....

Muttrar, jag var beredd att åka vart som helst för hrm 2 helger sen, när du hade så fint upplyst mig om att jag skulle få bevittna min lilla beeeebis GIP titel, men så nehej det var fel helg.... muttrar kan ju inte rå för ju... Men jag LOVAR dyrt och heligt att komma nästa gång!!

2009-07-15 @ 09:10:06
Postat av: Ligans talesman

Ja fattas annat !!!!!! :-)

Om jag inte dött av sömnbrist innan dess för att din avkomma väcker mig 3gånger per natt för att bedyra mig sin enorma kärlek!?

ler

2009-07-15 @ 09:20:37
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Molly & Grabbarna

Molly & Grabbarna önskar Vitöra lycka till! Heja heja snygging!!

2009-07-15 @ 20:12:26
URL: http://mollyochgrabbarna.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Lillemor och hennes liga lovar att hålla både tummar och tassar så hårt vi kan för vackraste Vitöra på lördag. Lycka till, det kommer att bli en baggis, lätt som en plätt!



Men du, jag har fortfarande inte koll på de nuvarande gästerna, vem,var och varför?

Fina är de hursomhelst.



Och när jag ändå är här, ha en sköööön semester :-)

2009-07-16 @ 00:39:42
Postat av: Ligans talesman

Ah, mina gäster.

Jo, det är en arbetskamrat till mig som ska på semester i två veckor och jag tyckte inte det lät som nån bra ide för 4veckors kattungar och Pappa Katt (som inte är Pappa Katt) mår jättedåligt av att åka bil så dom mår bättre hos mig. :-9

2009-07-16 @ 08:01:37
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0