Landet - The cottage

Nu är vi på landet igen.
I gårkväll så var Anna och jag ute på Fjäderholmarna och såg "Bruden som visste för lite"
Lite regn fick vi och alla fick söta regcaper.
I pausen sprang alla iväg och köpte öl och vin men Anna och jag förlustade oss på Ramlösa och choklad.


Iallafall var föreställningen kanon.
Jag skrattade nästan oavbrutet igenom hela föreställningen.
Vansinnigt rolig.
I morse åkte vi ut till landet och nu sitter jag på förstubron och mår bra.
Har druckig en kopp kaffe.
Jordgubbarna står i köket och väntar på att bli uppätna.
Vitöra har just fångat en mus som han springer runt och leker med under huset.
Trixi ligger här med mig.
Solen kommer och går och livet är skönt och avslappnat.

ENG: Now we are in the cottage again.
Last night my Anna and I was at Fjäderholmarna and saw " The bride who know to little".
I laughed almost continuously through the entire show.
Insanely funny.
This morning we went out to the country and now I'm sitting on the and feel good.
Has drunk a cup of cooffe.
The strawberries are in the kitchen waiting to be eaten.
WhiteEar has cought a mouse which he is playing with under the house.
Trixi is laying down here with me.
The sun comes and goes and life is nice and relaxed.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0