Nike och Bandit

Nike har för första gången vågat sig ut.
Hon ser så otroligt rolig ut när hon far fram och tillbaka.
Rätt vad det är så är det nåt som är läskigt.
Man vet aldrig vad det kan vara.
Jag som gör nån hastig rörelse eller nåt annat som jag inte ser.
Tyvärr har jag inte med mig kameran den här gången och det kommer att dröja ett bra tag innan jag kommer ut igen tyvärr.  Men men............ det går fler tåg.
Bandit har kommit på att man kan vässa klorna på huset ?!
Why undrar man juh när han har en hel skog full med träd att vässa klorna på.
Huset fungerar inte speciellt bra som klösträd nämligen.
Men men............. huvudsaken han mår bra.
Knaskatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0