Visst är det konstigt - It's certainly strange

Ena dagen håller jag på att få tokanfall av värmen.
Jag som är född långt ner i ett Sydeuropiskt land (Grekland) och som aldrig klagar på värmen har nästan förgåtts den här sista veckan. 
Det är gräsligt varmt hemma och jag har ju jobbat och inte kunna ligga på min kära klippa.
Men så...... NU helt plötsligt.................... sitter jag på förstubron vid stugan inlindad i en fleecefilt.
Jag tror att det är det här som kallas svensk sommar.    *skratt*

ENG: One day I almost get crazy of the heat.
I who was born way down in a South europ origin country (Greece) and never complains about the heat, nearly forget this last week.
It is grass detail warm home and I have worked and not to lie to my dear cliff.
But then ...... NOW suddenly .................... I sit on porchstep at my cottage wrapped in a fleece blanket.
I think this is called The Swedish Summer. * laughter *

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi, inte lätt ibland =)

Saknar dej så himla mycke vännen!

Kramar i mängder!

2009-07-05 @ 18:32:39
URL: http://www.skogisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0