Norge Norge här vi inte kommer, Norway Norway here we will not come

Jag har helt tagit fel på helg.
Norgeutställningen är nästa helg, men jag har tagit ledigt och bokat rum till den här helgen.
Som tur är så dubbelkollade jag anmälan annars hade jag varit i på väg till Norge idag
Tänk vad förvånad jag hade blivit över att det var helt tomt utanför utställningshallen.
Nu är det såhär att det ser ut som om det är fullt överallt i Gjövik med omnejd.
Så det troligaste är att det helt enkelt inte blir någon resa.
Trist men sant.

En glad nyhet med allt detta är att jag får komma på min älsklingsunges 1-årskalas på söndag.
*gör vågen*    *glad*

ENG: I have completely taken the wrong weekend.
Norway exhibition is next weekend, but I have taken time off and booked a room for this weekend.
Fortunately, so I double-checked the notification otherwise, I had been on my way to Norway today.
Just think what surprised I had been.
Not a single person outside the exhibit hall. 
Now it's like this.
All hotels in Gjøvik and surroundings are full.
So it is most likely that there simply is no journey.
Sad but true.

The good news in all of this is that I can come on my favorite kids 1-year party on Sunday.
* does the wave *             * happy *
Kiss Levina

Kommentarer
Postat av: kathleen

Stackars Puzzel - badad i onödan!! (fast det tog hon ju igen med råge)

2009-06-05 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0