Sms-samtal med Lill-Matte från Norge

Lördagkonversation från Norge:
Inkan:
- Hon tog BIS !
Lill-Matte:
- Vann hon ?!
Inkan:
- Ja, det gjorde hon.
Lill-Matte:
- Du måste förklara för folk att det är min katt !

Söndagkonversation från Norge:
Inkan:
- Hon blev slagen av en utslagsröst vid 6-6.
Lill-Matte:
- Vann inte min katt !?
Inkan:
- Nej, inte idag.
Lill-Matte:
- Jag vill veta vem som slog henne !
Inkan:
- Nej, det får du inte för då händer det nåt dumt.    *ler*
Lill-Matte:
- Ja, men min katt är iallafall snyggast. Fattar inte domarna det ?!
Inkan:
- Jodå, men idag blev hon slagen.
Lill-Matte:
- Muttrar

-Lill-Matte:
- Naaw fett söt

Lill-Matte och Puzzel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0