Tengel - Isfolket kissen

Bilden är suddig men känslan är så stark så man nästan kan ta på den.
IsfolksKatten
ENG: The image is blurred, but the feeling is so strong, so you almost can take it on.


Bästa platsen är självklart mitt på vardagsrumsbordet.
ENG: The best place is obviously the middle of the living room table


Sover i stolen i köket.
ENG: Sleeping in the chair in the kitchen.


Ursäkta men jag försöker faktiskt sova här.
ENG:  Excuse me but I try actually to sleep here.


Kolla in pälsen han fått.
ENG: Check out the coat he have.


Dricker vatten ur stora vattenskålen ute.   *ler*
ENGDrinking water from large water dish outside. * smiles *



Jag byter så gärna med dig Tengel.
ENG:I change place with you Tengel.


Byte av sovplats från köket till växthuset.
Varmt och skönt.
ENG: Change of sleeping space from the kitchen to the greenhouse.
Warm and comfortable.


- Nej, jag tänker inte gå in !
ENG:   - No, I DONT want to go inside !
 

Detta var allt från Tengel för denna gången.
På återseende.
ENG: This was everything from Tengel this time.
Revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0