Resesällskap till World Winner i oktober sökes

Jag vill så gärna åka till St Gallen i Schweiz i höst på World Winner.
Men det vore så roligt och kännas tryggare att ha med sig nån att åka med.
Är det nån som är intresserad ?
Utställningen är den 24-25oktober men jag tänkte vara borta 23-26 för att hinna se lite av Schweiz också.
Vitöra ska med och får jag nån med mig så får även Puzzel följa med.
Men för att inte flygbiljetterna ska rusa iväg så behöver dessa beställas rätt så snart.
Hör av er !
Inkan och delar av Ligan :-)

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Jisses männ´ska vad du flackar och far. Blir alldeles sluuut bara av att läsa om det ....får nog lägga mig och vila en stund ;)



Att läsa om utställningarna får mig faktiskt sugen på att gå och titta på en snart. Har inte varit på en kattutställning på ca 30 år. Då slutade jag att ställa ut när min bästa katt dog av något skit han troligen (enligt veterinären) blev smittad av på utställning.



Ninnie



2009-03-16 @ 22:51:30
Postat av: Ligans Talesman

Vilat klart nu ? ler

KLart du ska komma och kika vid tillfälle.

Men jag förstår att det var en trist upplevelse självklart om det nu var nåt från utställnigen. :-(

2009-03-17 @ 07:04:14
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0