STOR Varning utfärdas

Murre här, bonnkatt boendes i Bromma i 08aland :
- Ni som bor i Brommatrakten med omnejd.
- Nu är hon lös igen.
- Den här rödhåriga 2-bentingen.
- Förra gången Matte och Husse-norrman var bortresta så blev jag sjuk.
- Och vips så dök den här rödhåriga 2-bentingen upp och bodde hos mig i 3hela dagar.
- Och hon inte bara bodde här.
- Hon stoppade i mig en massa piller också.
- Och nu är hon här igen !!!
- Som ett brev på posten så dök hon upp här både igår och idag.
- Jaaa men alltså, JAG kan ju inte rå för att min Matte och Husse-norrman behagar åka bort när jag blir sjuk.
- Dom får väl ställa in sin New York resa.
- Är inte de det minsta man kan begära av sin Matte och Husse va ???
- Jo, faktiskt.
- *sur*
- *suck*
- Puss och Kram från en misstänksam Murre i Bromma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0