Balkongen - Balcony

Jag sitter på balkongen.
Första kvällen som det är riktigt varmt och skönt.
Datorn i knät.
Lugna Favoriter på radion.
En fleecefilt om benen.         
Försöker få lite ordning på saker och ting.
Men det ska gå bra.
Ikväll orkar jag inte lägga ut bilder från Tallinn, utan det får bli imorgon.
Har tagit en promenad med Trixi och hon skuttade fram som en valp.
Rullar runt i gräset och bara mår såå bra.
Älskade goa Trixi.
Det gör fruktansvärt ont och tårarna trillar i en strid ström nerför kinderna.

Blåöga, Oliver sitter härute med mig och är med mig.
Han ser och förstår.
Jag vet det.
Älskade goa kissar.

ENG:

I'm sitting on the balcony.
The first night that is really warm and nice.
The computer in my knee.
Calm Favorites on the radio.
A fleece blanket on my legs.
Try to get things on my mind in order.
But it should go well.
Tonight I can't post pictures from Tallinn, but it may be tomorrow.
Has taken a walk with Trixi and she leap forward as a puppy.
Roll around in the grass and just feel soo good.
Loving Trixi.
It makes terrible pain and the tears fall in a stream down my cheeks.

"blue-eye, Oliver is sitting out here with me and is with me.
He sees and understands.
I know it.
Loving cats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0