Lat dag

Har precis gått upp.
Fast klockan ringde som vanligt halv sex.
Vem 17! har satt på den ??
*blänger på katterna*
Iallafall.........så skönt att bara få slappa och göra ingenting.
Utfordrat djuren
Badat
Tvättar
Packat Trixis lilla övernattningsväska.     *ler*
Hon ska bo hos sonen i helgen.
Skönt
Då vet jag att hon har det bra.
Dricker just nu kaffe och funderar på om jag inte ska skriva en liten "Jag ska resa bort" lista.
Jag skriver alltid listor.
Jag är en listmänniska.
Men jag tror att jag klarar av att packa det jag ska ha med mig den här gången utan nån lista.
Det är ju inte direkt första gången jag reser och det viktigaste är ändå Pass Pengar och Kontokort.
När jag skulle resa med katten förut så var det dom tre p:na som var det viktigaste.
Pass Pass Pengar + självklart det viktigaste av allt. Ett K.
Katten.
Och jag stammade inte ovanför utan Pass till mig, Pass till katten.
Utan denna livsviktiga handling även till djuret så kommer man inte långt här i världen.
Jo, till Norge.  
Inte illa det dock.    *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0