Det blir inget "glassande" imorrn :-(

Eftersom Puzzel inte kläckt ur sig sina bebbar så åker jag inte imorrn.
Jättetråkigt för jag har verkligen sett fram mot den här utställningen.
Och lovat skumpa och firande till alla Vitöras beundrare och hejapåare.
Prinsen hade dock inte fått följa med imorrn iallafall, då han inte är helt ok i örat.
OM hon tänkt att kläcka inatt eller imorgon så kanske jag kommer på söndag med Prinsen och Oliver.

Det kommer bli en fika här hemma istället för att fira Vitöra.

Puzzel är enligt de beräkningar som vi trott, idag på dygn 67.
Nu är det nog inte så troligt att det stämmer.
Haft långa samtal i dag med Catarina och Åsa och det troligaste är att hon inte blev parad när vi trodde.
Hos veterinären när hon ultraljudadets så sa ju vetten vecka 6 och det är ju ett rätt vitt begrepp på dagar.
*suck*
Jag vore ju glad om dom poppade ut i helgen iallafall.
Annars får hon gärna låta bli och vänta till nästa helg.  *ler*

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Vad är lite skumpa mot Pusselbebisar ;-)

(fast jag kommer att sakna er imorgon)



Ta hand om er i helgen och se till att bebisarna kommer ut i världen, jag är ju nyyyfiken!

2009-11-27 @ 21:07:42
Postat av: pip o murre

det kommer nog små puzzelbitar snart ska du se!

/tasskram

2009-11-28 @ 02:14:49
URL: http://www.myskatterna.blogspot.com
Postat av: Marie

Tja jag saknar inte skumpan jag inte kan dricka heller ler. Pussa Puzzlan och Vitörat från mig!

2009-11-28 @ 07:45:56
Postat av: Anonym

Vet Marie. ler

2009-11-28 @ 09:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0