Nej, jag ska inte lägga in bilder på Puzzels

rakade mage.
Stackars plutttan
OCH mig
Snyft
All hennes fina päls rök idag och vi förlåter aldrig UrMatte Åsa.
Skämt åsido
Hon har blivit rakad på magen och i baken för att underlätta för både födsel och kattungarnas matinförsel.
Än sålänge får hon gå här ute med dom andra katterna och mig.
Men den här helgen är jag juh hemma hela tiden.
Fikafolket fick komma hit istället idag just för att jag skulle slippa stänga in henne.
Hon ligger så fint bredvid mig i soffan och sover fridfullt just nu.
I morgon kommer Erica hit och fikar.
Ledsen Erica, men det blir "bara" kladdkaka.
Lovar att baka saffranskakan till första bästa kattungefika.   *ler*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart att du ska lägga in en bild - om inte annat för att jag glömde kameran hemma. :o)

2009-11-22 @ 01:26:34
URL: http://www.hallonglantans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0