Prinsen och Johanna

Prinsen är verkligen en gosboll.
Ibland tror jag att det lealösa-trasdockebeteendet har smugit sig över helt och hållet till honom.
Å andra sidan är Johanna (en av granntjejerna ute på landet) världens goaste och mysigaste med djuren.
Samtidigt helt klart en liten tjej som djuren känner förtroende för och mer än gärna sitter-ligger i hennes knä och blir gosade med.
- Jaha Johanna, vad ska vi göra tycker du ?


- Vi kan suga på tummen, förlåt tassen.
- Iallafall jag.


- Eller så kan vi.....


- Leka med ditt hår Johanna.


- Himla kul lek.


- Jag är Kungen, flåt Prinsen, över hårleken.


- Nu tar vi det lite lugnt va Johanna.
- Håll min tass lite så ska jag försöka nanna en stund.


- Sådär, nu ska Prinsen sova.


Prinsen-Gosbollen i närbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0