Prinsens öra

Ringde min kära veterinär idag igen Therese Höijer.
Hon skrev ut ett antiinflammatoriskt medel till honom idag.
Första dosen var dubbel dos mot hans vikt och sen ska han ha normal dos i 3 dagar till.
Det är ett flytande medel och jag har ingen aning om hur det smakar, men han slickade glatt i sig det från sprutan.
Jag TYCKER att det ser bättre ut.
Fast det kan vara så att jag VILL att det ska vara bättre.   *ler*
Ska kika lite noggrannare  när jag får fatt i honom och kan vända upp och ner på honom och örat.
Iallafall är han nu trattfri och kliar sig nästan inte alls utan den.
Idag när jag var på jobbet så fick han vara med tratt för säkerhetsskull.
Känns skönt att det verkar gå åt rätt håll nu iallafall.

Kommentarer
Postat av: Tre katter

Ursch!! Trattar är otäcka! Jag fick ha en efter min kastrering! Då fick jag utslag på öronen så de blev alldeles röda! :/



Tasskram

//Zeke

2009-11-27 @ 12:50:11
URL: http://3katter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0