Utställning i helgen

Om jag ska vara RIKTIGT ärlig så har jag för första gången ingen jättestor lust.
Faktiskt
MEN, när jag väl kommer dit så kommer det bli roligt.
Jag kan ju nästan gå till hallen. *skratt*
Ett klart plus självklart.
Vilket gör att jag inte behöver stiga upp i svinottan och kommer hem i bra tid.
Vitörat ska inte med, utan får vara hemma och vila sig.
Försökte byta plats till Oliver men grinsillarna ville inte.
Kanske skulle gå kurs hos TCC.   *ler*
Nå, Tamlin som ska ställas iallafall.
Satt i badrummet för en liten stund sedan och han har verkligen ENORMA tassar just nu.
Det är så otroligt läckert.
Han låter klokt nog Puzzel vara, fast han är MYCKET nyfiken på henne.
Hon har dessutom till 100% tagit tillbaka sin plats på täcket i soffan.
Stackars Tamlin som inte ens FÖRSTÅTT att den platsen var Drottningens.
Nu ligger han längst upp i ett av klösträden istället.
Nej, inte tyskträdet.
Där ligger dock Bandit.
Längst upp och tronar.
Duktig Bandit som fattar vilket träd som är dyrast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0