Vad stör du dig på idag ?

Fick lite inspiration av en tråd på KattForumet.

1 Ringde till
   1.1  Först Marianne som var och hälsade på sina päron och inte ville prata med mig.  *muttrar*
         Hur kan ens päron gå före en trevlig pratstund med en underbar Inka ???!!
   2:1  Ringde sedan till Millan för att snacka lite skit istället.
          DÄR svarar dotter för Millan har ju åkt till THAILAND ikväll.   *muttrar och svär som en gnu*

2 Att jag har lätt feber och ont i huvudet och knaprar alvedon för brinnande livet för jag vägrar att vara sjuk !
  Sådeså

3 Tamlin som far runt som om han hade eld i baken.
    Alla papper som inte längre ligger på vardagsrums´+å0000000000000000000  (Tamlin hälsade)
    En underbar Tamlin som brer ut sig på hela vardagsrumsbordet istället för mina papper som numer ligger på     golvet för det mesta.

- Nej nej, det var inte jag Matte.
- SJÄLVKLART hade Bandit ner dom där.

  
FAAAAST ska jag vara ärlig så stör jag mig definitivt inte på det sista.   *ler*
Älskar när Tamlinen far runt som en dåre och rör upp himmel och jord.
Dessutom pratar han med hög och uppfordrande röst och talar om allt möjligt.
Han liknar Tengel lite när han ligger mitt på vardagsrummet och är bara "kung".
Nå, Prins iallafall.
Saknar dig oerhört Tengel, men Tamlin gör ett bra jobb.
Om Tengels Matte och Husse läser det här så är det dax för nya bilder faktiskt.

Kommentarer
Postat av: mooch

Ja, det är inte lätt när det inte riktigt går som man vill =)



Jag hade iallafall en trevlig kväll med päronen, som jag lyckades chocka duktigt för de visste inte att jag skulle dyka upp. Alltid roligt med lite practical jokes. =)

2009-11-12 @ 06:26:46
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Ligans talesman

hehe Eller hur !?

2009-11-12 @ 07:18:01
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0