Väskan är packad och klar

Kammar, borstar, byrskynke och allt annat är nu packat i väskan inför imorgon.
Prinsens fina bädd är framplockad och boken ligger på vardagsrumsbordet och väntar på att läggas i ryggan.
Åsa har tagit en dubbelbur åt mig så Prinsen kommer få gott om plats att röra sig på.
Jag har ju betalt för en dubbelbur och tänker definitivt utnyttja det åt min fina Prins.
Grinputtarna på SK vägrade nämligen att byta katt.
Dom har lite att lära av TCC där.
Nu ska jag gå och lägga mig och ladda för imorrn.   *ler*
Äta mycket kolhydrater eller nåt.   haha
Ska bli spännande att se hur det kommer gå för honom imorrn.
Prinsen väger idag 2959gr, exakt 4månader gammal.
De ni.......

Kommentarer
Postat av: Anna.S

Lycka till i morgon :-)

2009-11-06 @ 22:40:08
URL: http://www.honeysuckles.se
Postat av: Åsa

Måste kicka lite på TCC mitt i jubelkören... De hade inte gjort rent burarna sedan sin utställning, så SK har fått stå i flera timmar (vissa håller på fortfarande) och skura bort massor av MÖGEL med sprit o.d... :o((

2009-11-06 @ 23:14:13
URL: http://www.hallonglantans.se
Postat av: Mimmi & Majja

Lycka till !!!

vi håller tumme å tass för underverket

kramisss

2009-11-07 @ 00:44:12
Postat av: Catarina

Hejsan !! Lycka till i helgen :-)

Jobbar i helgen (igen) det verkar som att jag sover alla dagarna som du ska ställa Tamlin :-(

Ser fram emot sms :-)

Sköt om er och hoppas ni får en härlig helg.

Kram C

2009-11-07 @ 01:01:32
URL: http://www.coppermines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0