- Duktig kisse

Den här gången ligger han alldeles frivilligt i tyska klöset.
- Duktig kisse


Sen har vi har varit en sväng och hälsat på Anna ikväll.
Nu är smekmånaden över och miljöträningen har börjat.
Det gick rätt bra att åka bil.


Och sedan hade han jätteroligt hos Anna.
Jag förstår inte varför jag envisas med att köpa dyra leksaker när det går precis lika bra med hopknycklat smörpapper. 
Tamlin hade jättekul.
Jag glömde ta med mig mat så han fick lite köttfärs istället.
*mums*
Jag tror att jag kan anmäla honom i skogisklassen i fortsättningen.
Eller så kan han ta anställnings som jetplan eller nåt.  *ler*


- Tack för maten Anna.
- Det var jättegott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0