8down 1to go or 8down 3to go

Det är MYCKET nära nu.
En MYCKET blandad helg dessutom.
JAG är jättenöjd men det gick tyvärr inte vägen för alla vi som var iväg.  :-(
NU ska jag sova så rapport kommer förhoppningsvis imorrn.

Prinsen är pigg som en mört efter att ha hjälpt Vinnie att hålla låda lite i bilen idag.
Dock inte alla nästan 7timmarna som Vinnie gjorde.
En ljudisolerad låda är det som gäller framledes för damen tror jag.
Prinsen far iallafall runt och håller resten av Ligan sysselsatt.
Det får han så gärna göra bara jag får sova.
Vi har en lååång vecka och en ännu längre helg framför oss.

Tack för en jättetrevlig helg iallafall till alla 2-beningar och tack mina 4-bentingar som är såå helt underbara.
Älskar er massor !!!
Vitöra, älskade älskade kisse, snart snart slipper du det här och kan bli riktig skogskatt och bara visa upp dig nån gång ibland och glassa runt.
Prinsen, din turne har just börjat och med bravur dessutom.
Bandit och Oliver, tack för att ni stått ut själva hemma och hållt ställningarna i lägenheten.
Snart blir det er tur också.

Här ser ni förresten på första sidan kissen som slog Tamlin.
http://www.ostfoldkatten.net/
En ljuvlig liten tös.

Kommentarer
Postat av: Sanna Nikes matte

Välkommen tillbaka!! Har saknat er här på bloggen. Väntar på rapporten :)



Kramizarrrrr

2009-10-19 @ 08:06:02
URL: http://jojosdjur.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Grattis till dubbelcert och kanonbedömningar på Norgeturnén! Nu är champagnen nära. (jag har fuskat och läst på SKS)



Sedan så hälsar Lennon till Vinnie att han tror att de skulle passa att resa ihop ;-)



2009-10-19 @ 10:38:36
Postat av: Ligans talesman

Lennon är en dröm jämförelsevis med Vinnie kan jag säga som hade 7 sköna timmar med damen igår.

ler

2009-10-19 @ 11:05:38
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0