Allvarligt sjuk eller drogad

måste han ha varit.
Min Prins
Första veckan har faktiskt varit rätt hyfsat lugn.
Han har sovit en del på nätterna i min säng och i övrigt så har det gått rätt lugnt till.
Idag har han hållt igång från jag kom hem vid 17tiden tills nu.
FULLT ös medvetslös HELA tiden.
SÅ, antingen var han allvarligt sjuk när han kom, drogad eller så är det först nu som han visar sitt RÄTTA jag.
Nåt säger mig att det sistnämnda är det rätta.   *skratt*
Han ÄR ju bara 13 veckor faktiskt.
I den där fina boken om Kattungen jag fick av dig Catarina så står det att kattungar sover mycket.
Jaha....?!
Efter samtal med Millan idag och diskuterat Sumo som kör #fullt ös medvetslös# FORTFARANDE vid 2 års ålder, så inser jag att det är såhär det kommer att fortsätta.
Men en vecka var det rätt lugnt iallafall.
Han kommer dock bli en kanonLigaMedlem när han gått ut Ligans skola.
Inget återköp eller reklamation har jag heller rätt till.
Nå, då får vi sopa hem en massa BIS som betalning för en galen medlem istället.   *skratt*


Nå, sover var väl att ta i men han är stilla just nu iallafall.

Kommentarer
Postat av: Kathleen

Ha, Magou fyllde fem i september och jag väntar fortfarande på att fullt ös ska gå över till medvetslös

2009-10-08 @ 07:05:04
Postat av: Emilie

hehehehe, jobbigt läge mamma

2009-10-08 @ 09:49:53
Postat av: Ligans talesman

Kathleen Då är det bara att gilla läget helt enkelt. ler

2009-10-08 @ 09:53:48
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ligans talesman

Emilie Du ska hålla på din mamma faktiskt.

Du får komma hit och leka med honom så han är lite trött ibland. Kram

2009-10-08 @ 09:54:37
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: catarina

Jag har bara väntat på det här :-):-)

Och du kommer garanterat aldrig ha tråkigt :-)

Dom är liksom väldigt aktiva och underfundiga dessa linjer :-) Kramizzzzzzz

//Catarina

2009-10-08 @ 10:22:34
URL: http://www.coppermines.se
Postat av: pip och murre

rätta tass takter!

det ska vara fullt ös medvetslös emelanåt(ganska ofta) det är det här iallfall och vi är ju 4år och 5år gamlaskäms

2009-10-08 @ 17:13:37
URL: http://www.myskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0