Blandad bildkompott från Norge

Trångt ??
Jepp, men i helgen fick dom plats i samma bur.
Nästa utställning så kommer det definitivt inte att gå.


Jag hade lovat mig själv att inte handla i Norge.
Det är så mycket dyrare än i Sverige.
MEN, Prinsen har ingen puff juh.   :-(
OK, det var ju liksom 20% rabatt.
PLUS att den har det härliga lurvet som jag letat efter i över ett år.
OCH Prinsen MÅSTE juh ha en egen fin puff.
Det bara SKREK Prinsen om den liksom.
Visst är han fin i den och han verkar trivas rätt bra.   *ler*


Jag vet inte riktigt vad som är upp och ner här men Prinsen är det iallafall.


Det här är Vitöra.
Han älskar att ligga under min blå väst i buren.
Hela lördagen låg han där.


SEN, var det dagen efter och se, här finns en stor skogis som heter Vitöra.
Det roliga är att min burgranne frågade om jag hade med mig en ny katt.   *ler*
Dom hade inte fått ihop att den stora skogisen kunde få plats ihoprullad under västen.   *ler*
Men han gör ofta såhär.
Första dagen är blä och andra dagen sitter han nyfiket och kikar sig omkring och gosar med mig och alla som möjligen vill gosa och klappa med honom.


Här har vi Prinsen som nu självklart är en MYCKET värdig och stolt medlem av La Liga.


På utställningen så vandrade gosnosen runt från famn till famn när han inte var ute på egen tass i sele och koppel.
Fast det har jag inga bilder på för jag hade fullt upp att styra honom.   *ler*
Här Hajens Matte, Daniella tillsammans med Prinsen.


Hajen him self


- Hej Storebrorsan.
- Du har ju legat på hotell förut så du får visa hur man gör.


Prinsen som tillbringar rätt mycket tid i badkaret hemma, måste självklart prova hotellets badkar också.
OBS! (Jag missade inställningarna på kameran totalt är tyvärr)




Sen satt han bredvid badkaret och spanade när jag badade.


Han provade även att sitta bakom den halva glasskivan som täckte badkaret.
Fast det gick inte att komma åt vattnet där heller.


Snygging


Till slut satte han sig på toaletten och tvättade sig inför söndagens bedömning av Raymond.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Med risk för att vara tjatig.....Oooh dessa "lurar". Jag är helt såld!!!

2009-10-20 @ 23:04:02
Postat av: Ligans Talesman

haha Det är lugnt Ninnie. ler

Enligt Raymond satt dom perfekt med perfekt storlek.

Du får komma hit och gosa med dom.

Man kan puss-äta på dom.

Dom är perfekta för det.

2009-10-20 @ 23:08:39
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Catarina

Vad roligt med så många bilder :-)

Kan förstå att du inte kunde motstå den läckra puffen till Prinsen .

Tack för all info under helgen.

Kram kram C

2009-10-21 @ 10:26:34
URL: http://www.coppermines.se
Postat av: Tre katter

Haha!! Hade missat bilderna på Hajen! Kul med bilden i nästa inlägg med tungan också fniss

Ha en bra dag!!



Kram och gos från oss!!

2009-11-17 @ 00:58:34
URL: http://3katter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0