Gos i morse i sängen med Prinsen

Jisses så söt han är och fy vad han växer.
Den här gången går det nog inte ens att reklamera honom som jag gjorde med Tengel.   *skratt*
När Tengel var 5 månader så gjorde jag nämligen en reklamation på honom.
Skrev att min kattunge hade försvunnit och ville göra en reklamation.
Fick ett lakoniskt svar av min kära uppfödare att:
- Inkan, du har köpt en maine coon.  
Punkt och end of story.    *ler*

Visserligen är Tamlin bara 13veckor, men det säger bara poff en vacker dag.
Han har en väldigt skön personlighet av att leka leka leka och morgongosa i sängen.
Han ligger i sängen varje natt och sover med mig.
Nu har Bandit kommit tillbaka och ligger där och sover han med.
När jag vaknar så får vi en lång stund där vi bara gosar och gosar och myser.
Det är sååå mysigt.
Han är verkligen världens lilla goseplutt.

Kommentarer
Postat av: Hajen

Hör att min lille systerson sköter sig fint!

Gos på morgonen är ju ett måste!!

Snart får du träffa mig igen också! :)



Tasskram från Hajen!

2009-10-05 @ 13:28:25
URL: http://3katter.blogspot.com
Postat av: Ligans talesman

Prinsen hälsar till Farbror Hajen att det ser både han och Matte fram emot. :-)

2009-10-05 @ 13:31:24
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Sanna Nikes matte

Jag vara längtar tills vi får träffa Tamlin....



Kramizarrrrr

2009-10-05 @ 17:25:42
URL: http://jojosdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0