Handlat lite

Maria behövde några jeans och dessutom hade jag 25% rabatt på Kapp Ahl på valfri vara.
Så, efter apoteket blev det lite shopping.
Först bilade vi iväg till Sumpan och Myrorna.
Där hittade Maria några jeans och ett jättesött nattduksbord.
Vitt med en låda med guldknopp och några fack under där man kunde lägga saker.
Den passade perfekt bredvid sängen och kostade bara 250kr.
Har kikat på Ikea och där kostar dom nästan 500 så det var definitivt ett fynd.
Åkte vägen om MacDonalds för en bit mat och pep sedan in på Kapp Ahl för att möjligen hitta ett par byxor till mig.
Jag BEHÖVER verkligen ett par, men det slutade som så många gånger förr.
Kidset fick en vinterjacka istället.    *ler*
Mot bättre vetande så köpte jag en ursnygg rätt vit vinterjacka till henne istället.
Finns ju tvättmaskin som tur är.   *ler glatt*

Igår fick hon några vantar och en mössa (svarta) med Hello Kitty tryck på och dom passar jättebra till jackan.
Imorrn ska Maria på judoläger hela dagen, så jag tvättar hennes rosa snygga jeans och skjorta som hon vill ha när dom sedan ska ha disco efter all träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0