************** - - - *** Morgonseg *** - - - **************

Först hade jag problem med att komma ur sängen


Jag var stel i nacken 
 

Jag tvättade håret och fick ingen ordning på det

 

Det kändes som om jag hade baksmälla, fastän jag inte drack en enda droppe igårkväll



Min nya diet verkar inte fungera



Jag sträckte mig när jag försökte träna



Min nya hatt såg mycket bättre ut i affären



Jag tappar bort saker ....



Min boss gick hårt åt mig på jobbet
 


Det ösregnade på mig på lunchen



... och min lunch ville inte stanna nere



Det känns som om jag sitter fast
 

Objudna gäster dök upp vid middagstid



Dessutom känns det som om jag håller på att få flunsan


... för att inte tala om när jag är ensam på natten, då tycker jag att jag hör ljud nere i källaren


Det kanske blir bättre i morgon!!
 
 

Dagens tanke:


Hantera alla stressiga situationer som en hund.
Om du inte kan äta det eller leka med det,
bara kissa på det och gå din väg.

Tack Sanna !  *ler*


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Du har precis beskrivit min dag .....ska ta åt mig Dagens tanke. Tack

2009-10-30 @ 15:16:34
Postat av: Henrietta

Den är så himla härlig!!

2009-10-30 @ 22:14:34
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0