Prinsens helg

Ja, tyvärr har jag ju inte varit hemma så mycket.   :-(
Men Prinsen har haft sällskap ändå.
Igår lördag var ju Sandra här och lekte med honom och höll honom sällskap.
Han fick också en present av henne.
En tygmus som var jättepoppis både hos stora och små.
apport


leka


min min bara min


I dag söndag var Marianne här och höll Prinsen sällskap.
Fick några bilder via mobilen som uppdatering.
I klösträdet


I knät
Först mutade med en vippa men sen alldeles frivilligt också.


Bandit tyckte att Marianne skulle städa tror jag.   *skratt*
Men Marianne fattade inte hans mycket tydliga budskap.


Tamlin förstod att Matte var väldigt trött när hon kom hem så han hjälpte till med tvätten.
Duktig kisse

- Nu är jag klar och har stoppat in allt i tvättmaskinen Matte.
- Jag hällde väl inte i för mycket tvättmedel va ?


- Så, nu kan jag gå och äta.


Tack snälla Marianne och Sandra för er insats.
Tamlin och jag är glada och nöjda och jag antar att ni är lite lite nöjda också.   *ler*

Kommentarer
Postat av: mooch

My pleasure!! Vilken söt skrotnisse som poppade upp sitt huvud ur badkaret när jag kom. Bandit kom och hälsade först och om han gjorde det, då tyckte Prinsen det var helt OK att komma och hälsa också.



Sedan hade jag ju med mig två vippor, mycket poppis tyckte både Prinsen och Bandit. Oliver var inte lika lättimpad och gick och la sig i ett av klösträden efter att ljudligt och väldigt tydligt ha gäspat mig rakt i ansiktet och väst lite på Prinsen.



Men Prinsen var helt underbar att passa, världens lilla bustroll med HUR mycket energi som helst. Några bilder som inte blev helt suddiga har jag nog fått.... kanske... Mer kommer i bloggen =)

2009-10-05 @ 08:59:06
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: pip och murre

hej.

klart man ska hjälpa matte med tvätten!

nej det ser lagom ut med tvättmedel,du är duktig på att dosera tvättmedel tycker vi,själv brukar jag glöma själjmedel,men det glömde inte du va??

/tassen från pip och murre

2009-10-05 @ 14:15:22
URL: http://www.myskatterna.blogspot.com
Postat av: mooch

Nu finns det fler bilder på Prinsen (och Bandit och Oliver) på Luddrumpans blogg =)

2009-10-06 @ 14:25:33
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0