Shoppat till Tamlin

Självklart köpte jag burskynket till Tamlin.
I två dagar har jag gått och tittat på det.
Just den gula färgen som finns på det här burskynket har Irene inte kvar och jag tycker att det är snyggare än det andra.
SÅ, i slutet på dagen idag så köpte jag det.
Jag har inte kommit på vad jag ska sätta för namn på det dock.
Om jag ska skriva nåt med Inkan, Tamlins namn eller nåt annat.
Ska fundera lite.
När jag kom hem så satte jag Tamlin på det för att ser hur det skulle ser ut och jag är oerhört nöjd måste jag säga.
Visst är det snyggt eller vad tycker ni ?
haha Snacka om ledande fråga.  *skratt*
Ni fåår ha en annan åsikt.   *ler*


Tamlin hade ingen lust att vara jättestilla men några hyfsade kort så man ser färgerna iallafall.




Sen har han självklart fått en egen bok också.
Till sin stamtavla, passet han ska få vad det lider och bedömningssedlarna.



Kommentarer
Postat av: Catarina

Mycket snyggt burskynke :-) Har ett i liknande varma

färger och är supernöjd.

Kram kram Catarina

2009-10-05 @ 09:31:14
URL: http://www.coppermines.se
Postat av: Ligans talesman

Tack !

Den viktigaste har godkännt det.

Kram :-)

2009-10-05 @ 10:01:42
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0