Stora Ligamedlemmarna har utbildning

För liten LigaMedlem.
Duktiga är dom och en läraktig liten elev har dom.

- Taaammliiiiin, kom hiiiiiit.
- Dax för lite bokhyllelektion grabben.


- Inte du dummer.
- Du skulle ju visa Tamlin hur man välter ner alla Disneydjuren.


- Om du inte dit nu på momangen så får du en rak vänstertass !


- FY, vad du är grinig.  :-(
- Ville ju bara vara hjälpsam juh.
- Fnys


- Okej, jag går så får du visa Tamlin hur man ligger i lådorna.


- Okej Tamlin.
- Här uppe har Matte alla sina Ior, Tiger och Nalle Puh.
- Dom är jätteroliga att ha ner på golvet.
- Men gör det inte när Matte ser.
- Då blir hon JÄTTEARG.


- Förstår du ?


- Bra jobbat Bandit.


- Bandit, jag visar Tamlin den högra sidan av bokhyllan plus var spriten är.


- Jättebra Vitöra.
- Tamlin, nu får du följa efter Vitöra.


- Tamlin, här uppe finns massor med små små saker som är jätteroliga att ha ner en och en i taget.


- Ser du hur trångt det är ?
- Jag får knappt plats, så det gäller att bli smidig och träna mycket.


- Här inne har Matte alla glassaker hon är jätterädd om.
- Plus spriten.
- Du får träna massor om du ska komma in hit.
- Hittills har INGEN av OSS lyckats, men vi hjälper dig gärna så klart.


- Lådan kan man även ligga och vila i såhär om man vill.


- Tack snälla Stora Ligan.
- Osäker på om mitt förhållande till Matte blir så bra av just det HÄR lärandet men men.......



Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, oj vilken gullig bildserie! Vilka vackra huliganer du har :) Detta inlägg satte verkligen guldkant på min dag

2009-10-08 @ 13:29:37
URL: http://annnap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0