Var på Ica igår och fick den här lappen på min vindruta

Jo, jag stod på en handikappparkeringsplats.
Jo, jag har tillstånd att stå där.
DÄRFÖR blev jag riktigt urförbannad först när jag fick syn på lappen.
Personen i fråga som hade satt den på min vindruta hade inte ens orkat titta ordentligt att jag hade tillstånd.
När ilskan väl lagt sig så kom jag på den genialiska iden att SJÄLVKLART ta hand om lappen.
Dra ett gäng kopior och sätta på dom bilarna som snor dom här platserna och inte har ett uns tillstånd.
Det är nämligen väldigt irriterande när folk ställer sig där som inte har behov av dom.
*morr*
SÅ, lapparna kommer att komma till användning framöver.   *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0